Wednesday, June 28, 2006

RAZ - BOI - SIP - ACE

Oricat mi-as fi propus, cartile excesiv de groase intotdeauna le-am amanat pana la punctul in care nu le-am citit niciodata. Marturisesc. Senzatia ca-mi lipseste o gratificare imediata ma facea sa abandonez dupa primele pagini. Ca un meci de box cu un negru urias care-mi da un pumn si termina meciul in 24 de secunde. Puneam cartea pe masa cu promisiunea ca o sa continui maine, mainele se transforma in saptamani, ma apucam sa citesc altceva si fara sa-mi dau seama cum, cartea ajungea la loc in biblioteca.
Vesnicul candidat la abandon a fost: "Razboi si Pace". Monstrul rus.
Ieri m-am hotarat sa rezolv problema. O metoda care o recomand tuturor celor care, ca si mine, au probleme cu cartile de forma cubica. Fireste conditia esentiala este ca valoarea intrinseca a cartii sa fie foarte, foarte mica.

No comments: