Wednesday, June 21, 2006

Cine se teme de Elena Wolff?


Fara nici o legatura cu piesa lui Albee. Pur si simplu ma gandeam ieri la Elena Lupescu trecuta in acte Elena Wolff. Si asta dupa ce am terminat de recitit cartea lui Paul D. Quinlan "The Playboy King : Carol II of Romania"
Acum vreo cativa ani (inainte sa-i aduca oasele lui Carol in Romania) am vazut o caseta video filmata de niste prieteni in Portugalia, la mormantul lui Carol si al Elenei. Locul nu era deschis publicului. Au mers acolo (manastirea Sao Vicente din Lisabona) si au intrebat daca pot vizita.
Un cavou simplu (in fapt o camera alba). Sicriele asezate unul deasupra celuilalt. Inveliti cu un steag matasos al Romaniei. Ca intr-o parabola a existentei lor.
Atunci, pentru prima data aceasta femeie mi-a devenit simpatica. Pana atunci imi fusese doar indiferenta.
Sateam pe canapea cu o cafea in fata. Prietenul imi comenta imaginile. La un moment dat zice:
"Bai sa sti ca m-a impresionat; astia chiar s-au iubit...Nu-nteleg ce naiba mai au cu ei".
"Habar n-am" i-am raspuns.

No comments: