Thursday, June 08, 2006

Librarie


Azi dimineata am avut gandul precis sa cumpar "The Fate 0f Romanovs" din libraria de la etajul Terminalului de autobuze. O carte pe care am vazut-o acum vreo doua saptamani si mi-a ramas mintea la ea. Eram grabit si m-am dus direct in locul unde stiam ca o gasesc. Exact in dreptul raftului o femeie obeza, batrana si blonda, cu sacose si o umbrela din care siroia apa citea cotoare de carti in general. Era evident ca vroia doar sa piarda vremea intre doua autobuze. Femeia se misca stanga-dreapta si nu a fost chip sa-mi dau seama daca mai au cartea pe care o cautam pe raft. M-am dat mai intr-o parte sa o astept sa termine de cautat. Asa am dat de cartea lui Andrei Codrescu - Louisiana Mon Amour. Am vazut ca are critici bune in New York Times. Trebuie cercetata.
Femeia nu s-a miscat din locul ala. A trebuit sa fug, Pierdeam autobuzul.

3 comments:

Anonymous said...

Doamne, nu-mi vine sa cred k se poate gasi Fate of the Romanovs in Romania. O caut de un an si ceva....si sincer nu prea imi permit sa o comand de pe Amazon, E-bay etc pt ca te lesina la buzunar taxele. Ai idee la ce librarie o pot gasi? Pls...am nevoie de un raspuns. Adresa mea este doddy@yahoo.com

color said...

Salut,
Imi pare rau ca trebuie sa te dezamgesc. Povestea nu se intampla intr-o librarie romaneasca ci la New York. :(
Ca o consolare, am sa-ti spun ca nu e chiar atat de grozava pe cat pare.

Anonymous said...

Pacat...oricum mi s-a cam pus pata pe cartea asta, asa ca ar putea sa fie si mai slaba decat Harry Potter, k tot as astepta cu nerabdare sa o citesc. Oricum am luat legatura cu co-autoarea cartii (Penny Wilson) si e mai mult decat incantata sa mi-o trimita. Ideea e ca imi pare f rau ca multe carti interesante nu ajung in Romania....sau in cel mai bun caz ajung in cel mai obscur anticariat din Bucuresti. Mersi oricum