Sunday, March 18, 2007

Program de voie

Enorm a trecut de cand nu am mai trecut pe blog. Intotdeauna cand chiulesc asa de mult simt nevoia sa ma justific in vreun fel, sa spun ca totusi nu am risipit toate zilele astea si ca sa-mi iert oarecum acest pacat ma apuc sa povestesc ce am mai citit ori ce muzica am mai ascultat si asa mai departe. Adevarul e ca muzica pe care am ascultat-o a fost cam tot aceiasi - ba chiar am avut vre-o doua zile in care am ascultat patologic de mult o singura piesa din ultimul act din Lucia di Lammermoor cantata de Callas; pe urma de citit am trecut doar peste lucruri usoare (unele insa chiar foarte misto cum ar fi de exemplu scriptul de la "Pulp Fiction". Excelent!), messenger, e-mailuri, doua zile iesit si mers cu bicicleta apoi urmatoarele doua iesit si dat zapada, alte cateva pagini scrise la carte si in general program de voie.

No comments: