Tuesday, December 18, 2007

El Presidente

Si-am ajuns azi pe pagina presedintelui Moldovei unde orice internaut ratacit poate sa citeasca:

B I O G R A F I A
DOMNULUI VLADIMIR VORONIN,
PREŞEDINTELE REPUBLICII MOLDOVA

Cu toate ca " Activitatea de muncă şi-a început-o în anul 1961 în calitate de şef al brutăriei din satul Criuleni" domnul Voronin este de specialitate "inginer-economist, politolog şi jurist [...] general-maior."
Tot aici aflam ca " Este căsătorit, are o fiică şi un fecior."
Mai jos, un link ducea spre "Aparatul Presedintelui". Am dat click sa vad aparatul. Era o lista cu nume.
Un alt link oferea vizitatorului sansa sa-i trimita un mesaj presedintelui. Tentant, nu-i asa?
N-am avut rabdare sa vad ce bunatati mai ofera site-ul. Am inchis.
In poza de mai jos e Vladimir Voronin pe vremea cand incheiase socotelile cu brutaritul si asculta chemarea armelor. Sovietice, normal. De freza nu mai zic nimic ca si-asa am fost tendentios. Noapte buna.

No comments: