Thursday, August 02, 2007

Nate Hill

Azi, am sa scriu despre Nate Hill.
Cand te gandesti la "artist" ai sa zicem o imagine incetosata care seamana cu un tip in jur de 40 de ani, cu mustacioara, lavaliera, basca pe-o ureche si halat murdar de tempera. Nu lipseste paleta ovala din placaj.
Chiar daca artistul generic nu arata poate exact asa cum l-am descris, totusi, foarte putin probabil sa semene cu Nate Hill. Nate lucreaza cu ace chirurgicale, manusi de cauciuc, bisturiu si forceps, iar materialele le aduna de prin gunoaiele New-York-ului. Pe scurt, ia membre de la diferite animale moarte (soareci, pesti, pisici, serpi,etc) si le coase impreuna. Creatura hibrida care rezulta (si care nu seamana cu niciun animal stiut) este pusa intr-un borcan cu formol.
Am uitat sa zic. Nate Hill se crede Dumnezeu. A inceput sa rescrie Biblia si in paralel lucreaza la A.D.A.M (a dead animal man), un om facut din bucati de animal.
(am vrut sa pun si o fotografie din atelier - cu masa de lucru - dar m-am razgandit).


No comments: