Thursday, February 08, 2007

Pompa

Mergand dintr-un link in altul am ajuns pe site-ul "desprecopii.com". Acolo am dat de urmatorul text care sfatuieste:

"Daca vreti sa va mariti productia de lapte rapid - cumparati sau inchiriati o pompa de san pentru citeva zile. Cel mai bun rezultat este sa va pompati la ambii sani cite 10 minute dupa ce copilul maninca - sau cel putin de 8 ori in 24 de ore."

Cum adica "lapte rapid"? E ca in bancul ala cu barbatii supra-elastici.

Si inca ceva ce nu am inteles: Pompele astea se inchiriaza cu ziua? Exista centre de inchiriat pompe?
- Buna ziua aveti pompe libere?
- Momentan sunt loate toate. Avem una singura, da' n-au apucat inca sa o clateasca baietii.

De apreciat insa exprimarea eleganta: "...productia de lapte". La hectar.
Asta imi aduce aminte de o poveste care am auzit-o si eu la randul meu. Persoana respectiva era intr-un compartiment de tren. Vecini erau o femeie cu un copil mic in brate si un tigan. Dupa o lunga tacere, tiganul o intreaba plin de galanterie pe femeie:
- Nu va suparati, micutul mai serveste bust?

No comments: